Skip to main content
Νηπιαγωγείο Φωτεινή Νηπιαγωγείο Φωτεινή
Παιδικός Σταθμός Φωτεινή Παιδικός Σταθμός Φωτεινή
Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο Φωτεινή Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο Φωτεινή
Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο Άλιμος Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο Άλιμος
Νηπιαγωγείο Φωτεινή Άλιμος Νηπιαγωγείο Φωτεινή Άλιμος
Παιδικός Σταθμός Φωτεινή Άλιμος Παιδικός Σταθμός Φωτεινή Άλιμος

Είδαν την προβολή: 3177

Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο Φωτεινή (Άλιμος)


Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο "Φωτεινή" στα νότια προάστια (Άλιμος).
 

Πιστεύουμε ότι το ενδιαφέρον και η ομορφιά του κόσμου μας βρίσκεται στο γεγονός ότι αποτελείται από πολύ ξεχωριστά και μοναδικά άτομα, που έχουν την ικανότητα να αλληλοσυμπληρώνονται και να δημιουργούν δυνατές ομάδες. Όλοι μπορούν να κάνουν κάτι χρήσιμο για τον εαυτό τους και την κοινωνία αρκεί να έχουν εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους και να το υπηρετούν με πάθος.
Στόχος του σχολείου μας είναι η ανάπτυξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και ικανοτήτων που υπάρχουν σε κάθε παιδί, ώστε να τονωθεί η αυτοεκτίμηση τους. Γι’ αυτό και όλες οι δραστηριότητές μας διαπνέονται από τις πέντε βασικές αρχές της φιλοσοφίας μας:

A. Παιδοκεντρική προσέγγιση:

Τα παιδιά θέλουν και μπορούν να μάθουν το καθένα με τον δικό του τρόπο, γιατί γεννιούνται εφοδιασμένα με εκπληκτικές ικανότητες και αστείρευτη επιθυμία για ανακαλύψεις και πειραματισμούς. Οι εκπαιδευτικοί οργανώνουν ένα πλούσιο μαθησιακό περιβάλλον με γνώμονα τους παιδαγωγικούς τους στόχους, αλλά η υλοποίηση του προγράμματος στηρίζεται εν μέρει στις ιδέες και στις επιθυμίες των παιδιών. Η μάθηση είναι ενεργητική και προέρχεται από την αυτενέργεια των παιδιών, τα οποία ενθαρρύνονται να εκφράσουν τα πράγματα που τα απασχολούν, να επεξεργαστούν πληροφορίες και να αλληλεπιδράσουν με την ομάδα.

B. Βιωματική μάθηση:

Τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν χρησιμοποιούν τις αισθήσεις τους κατά την επεξεργασία πληροφοριών. Οι εντυπώσεις και οι ανακαλύψεις που κερδίζονται με την κίνηση, το άγγιγμα και τις άλλες αισθήσεις δημιουργούν ουσιαστική γνώση που έχει προσωπική αξία και νόημα για τον καθένα.

Γ. Αγωγή διά μέσου των Τεχνών:

Η Τέχνη σε όλες της τις μορφές αποτελεί ένα άριστο μέσο αγωγής, γιατί εμπλέκει στην εκπαιδευτική διαδικασία το νοητικό, το πνευματικό και το ψυχικό δυναμικό του παιδιού.

Δ. Συνεργασία Οικογένειας – Σχολείου:

Οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά το παιδί τους. Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πολύ καλά την παιδική ηλικία. Όταν λοιπόν γονείς και εκπαιδευτικοί συνεργάζονται με ειλικρίνεια και καλοπροαίρετη διάθεση πετυχαίνουν τον κοινό τους στόχο, που δεν είναι άλλος από την υγιή και ισορροπημένη ανάπτυξη του παιδιού μέσα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του. Επιπλέον, αυτή η συνεργασία δίνει το μήνυμα στο παιδί ότι το σχολείο είναι σημαντικό αφού εκεί μαθαίνει πράγματα που έχουν νόημα και αξία και στην κοινωνική του ζωή.

Ε. Παιχνίδι:

Η παιδική ηλικία είναι συνυφασμένη με το παιχνίδι. Παιχνίδι κινητικό, συμβολικό, γλωσσικό, καλλιτεχνικό, δεξιοτήτων, ρόλων, ομαδικό, λογικής σκέψης. Όπως και αν ονομάζεται ένα είναι το παιχνίδι και είναι αναντικατάστατο, γιατί χωρίς αυτό οι μέρες περνούν χωρίς νόημα και χαρά για τα παιδιά.